Subject: FW: (TEED-217287) IP7157 Kohila-Nõela võrgupiirkonna parendamine III etapp.
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 09:51:31 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Monday, April 28, 2025 9:42 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW:   (TEED-217287) IP7157 Kohila-Nõela võrgupiirkonna
parendamine III etapp.

Hommik Elliko!

Kirjutan seoses Kohila-Nõela III etapiga IP7157.

Ma kooskõlastan seda projekti hetkel ning vallalt tuli üks ettepanek. Nad
uurisid, kas projekteeritava AJ15688 saaks rajada riigitee
kaitsevööndisse, kinnistule Mäevana tee L1 (31701:001:0648):

Alajaama – sõidutee vaheline kaugus oleks ca 7 meetrit.

See alajaam võib hakata muidugi nähtavust piirama. Ise jätaksin alajaama
asukoha nii nagu ta praegu projektis on. Siiski sooviks TRAMi tagasisidet,
et kas see oleks lubatud või mitte.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Transpordiameti Jira <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 19, 2025 11:10 AM
To: Kotter Sander <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject:   (TEED-217287) IP7157 Kohila-Nõela võrgupiirkonna parendamine
III etapp.

Tere,

Teie taotlus "IP7157 Kohila-Nõela võrgupiirkonna parendamine III etapp."
on töösse võetud ja sellega tegeleb Elliko Kõiv.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit:
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.